2 Mart 2018 Cuma

Stajımın 3.haftasından merhaba!
Artık iyice alışmış olarak devam ediyorum ve yeni öğrendiğim her bilgiyle kendime bir şeyler katıyor olduğumu hissediyorum. Bu sefer sondan başlayarak anlatıcam haftamın nasıl geçtiğini ehe. Bugün B blokta başladım günüme. Melek Hanım bize Trello adında bir proje yönetimi uygulamasından bahsetti. Daha önce okulda proje ödevlerinde de kullandığım için biraz daha aşinaydım. İş süreçlerinde kendi aralarında da kullandıkları bir uygulama olduğu için bizden de neler yapılabildiği ile ilgili araştırma yapmamızı istedi. Ve kendi grubumuzu oluşturduk biz de orada. Ardından Melek Hanımın yine kullandığı ve bizim de deneyimlememizi istediği Adobe Spark adında bir platform vardı. Burada her tür görsel içerik, video, sunum gibi içerikler üretebiliyorduk. Ve sosyal ağlarda paylaşabiliyorduk. Biraz kurcalayınca gerçekten çok hoşuma gitti. Yaratıcılık da gerektiren bir şeydi. Ve bu tarz şeyleri sevdiğim için de zorlanacağımı düşünmüyorum. Hemen incelemeye başladım az bi vaktimiz vardı ama sevdiğim bir diziye ait post oluşturdum. Cuma öğleden sonra yine B blokta kalmaya devam ettim. Birkaç kitap yerleştirdim ve Melek Hanım gelene kadar odasında gelen kullanıcılarla ilgilendim. Bugün biraz daha dinlendirici ama yeni şeyler öğrenerek geçmişti. Ayrıca bugün için hedeflenen 50 katalogdan bahsetmiştim size. 45 kitaba ulaşabildim. Hepsi mimarlık kitaplarıydı. Yeni kayıt oluşturmak ve bazı alanları bulmak zordu ama gittikçe katalog yapmaya da alıştığım için seviniyordum. Çarşamba ve perşembe günleri kataloglama yaparak devam ettim yani. Çarşamba sabahı da etiketi çıkması gereken kitapların etiketini çıkarıp yapıştırdım. Bu arada Merve Hanım bize arşiv ve katalog alanında yapılacak iki projeden bahsetti. Ve gruplara ayrılarak bunlar üzerinde çalışmalara başlayacağız. Bunun ayrıntısını ilerleyen haftalarda basederim tabii ki. Bu haftalık da bu kadar, ben kaçar arkadaşlar..Kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder