26 Mart 2018 Pazartesi

Selaam arkadaşlar!
Çarşamba günü sabah kitap etiketi çıkararak başladım güne. Etiket raporu oluşturmak artık rahatça yapabildiğim bir şeydi. Daha sonra 54. kütüphane haftasına özel mimarlık öğrencilerinin tasarladığı 4 farklı defteri hocalara, akademisyenlere vermek için paketledik ve Tedu Library etiketini yapıştırdık. Kütüphaneye de farkındalık yaratmak adına güzel düşünülmüş bir hizmetti bence. Ayrıca defterler de gayet güzel tasarlanmıştı. O gün öğleden sonra Merve Hanım'ın damgaladığı kitapları aşağıya indirdim. Stajdan daha erken çıktığım bir gün olmuştu. Perşembe günü ise sabah kataloglama yaptım. Artık Enes Bey'in de gelmesiyle haftaya elektronik kaynaklara, veri tabanlarına başlayacaktık. O yüzden bunlar şimdilik son kataloglamalarım olacak sanırım. Öğleden sonra B bloga geçtim. Çiğdem Hanım'ın yanında arşiv düzenledim. Bugün de Hande Hanım bizden özel ve devlet olmak üzerek 2 üniversite kütüphanesinin web sitesine bakarak TED Üniversitesi kütüphanesinin web sitesiyle de karşılaştırıp değerlendirmemizi istedi. Hacettepe ve Özyeğin Üniversitesini inceledim. Nasıl tasarlandığı, nelerin daha ön planda olduğu, kullanılabilirlik açısından daha elverişli olduğu gibi özelliklerine bakarak kağıda notlar aldım. Böylece TED Üniversitesi kütüphanesi web sitesi için nasıl bir değşiklik yapılabileceği ile ilgili fikirler edinmiş oldum. Haftaya da bu değerlendirmeyi Merve Hanımla birlikte yapıcaz. Daha sonra raf okuması yaparak ve ardından blog yazımı tamamlayarak sanırım 6. haftamı bitirmiş oldum. 
Haftaya yine görüşmek üzeree..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder