26 Mart 2018 Pazartesi

Merhabalar yine ben geldim 🤗
Artık çarşamba sabah gelmeye başladık. İlk geldiğimizde rafa kitap attık. Daha sonra 54. Kütüphane haftası için kullanıcılara verilmek üzere not defterleri basılmıştı. Not defterlerini mimarlık öğrencileri kütüphane haftası icin tasarlamış. Sonra onlari poşetlere koyup, TEDU LIBRARY etiketi ile ağızlarını kapattik. Günümüz bu sekilde bitti. Persembe günü ise sabah katalog yaptık. Öğleden sonra ise satın alma faturalarını yayınevlerine göre ayirip, kendi içinde gün ve aya göre düzenledim. Kitap etiketi çıkardım ve gün bitmiş oldu. Son gün ise özel ve devlet üniversite kütüphanelerinin web sayfalarını inceledik. Web sayfası nasıl, kullanıcı dostu mu, eksik yönleri neler, web sayfası dizaynı şeklinde oldu. Merve hanımla konuşacaktık ama toplantısı olduğu için haftaya konuşacağız. İsimiz bittikten sonra raf okuduk. Şimdi de size yazıyorum.
Bir haftayı daha geride bıraktık. Stajin yarısına geldik. Yine cok çabuk geçti. Haftaya görüşmek üzere. 😊😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder