9 Mart 2018 Cuma

O kadar oldu mu yaa diye düşündüm şimdi bloğu yazarken. Fark ettim ki 4 haftayı tamamlıyorum bugünle beraber..Bu haftaya kitap etiketleri yaparak başladım. Kitapları raflara yerleştirme ve raf okumayla devam etti. Daha sonra farklı olarak arşiv kısmına gittim ve orada gelen-giden evrak tasnifi yaptım. Perşembe günü de Ted Üniversitesi kütüphanesine ait staj boyunca yürüteceğimiz kataloglama projesine başladık. Otorite dizini oluşturacağımız projede, otorite dizini nedir, hangi alanlarda kullanılıyor ve biz nasıl bir adım izleyeceğiz gibi sorulara yanıt bulmaya çalıştık. Araştırmalara başladık. Bugün de kataloglamaya biraz ara vermiştik ki bu ara soğumadan tekrar devam ettik. Tüm günü kataloglama yaparak geçirdim. Ve bu hafta da bu şekilde yazımı da tamamlayarak bitmiş oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder