26 Mart 2018 Pazartesi

Merhabalar
Veee evet evet yanlış görmüyorsunuz yine bir haftanın sonuna geldik 😂 neyse efendim şimdi gelelim bu hafta neler yaptığımıza ...
Çarşamba günü beni çok etkileyen 54. Kütüphane Haftası için hediye paketleri tarzinda küçük ve güzel şeyler hazırladık. Üniversite' nin öğrencilerinin tasarımını yaptıkları küçük defterler, içinde ayraçlar, üst kısmında kütüphane haftasının anlam ve önemini belirten özlü söz olan bir not iliştirdik. Daha sonra şeffaf bir poşete yerleştirip üzerine TEDU library olan bir etiket ile yapıştırdık. Çok zevjli idi ve bu ince davranış çok hoşuma gitti ,keşke her kutuphane böyle küçük dokunuşlarla bir farkındalık oluştursa...
Daha sonra raflara yerleştirme yaptık.
Perşembe günü etiket yaptık daha sonra hafta sonundan biriken kitaplarla birlikte raflara yerleştirip bir yandanda raf okuması da yaptık. Öğleden sonra ise Meryem ile arşive gittik . Ben tasnif yaptim iki dosya sıraladım, sıra numarasına göre. Iki tane de dosyayı kontrol ettim dogrulugunu . Arşivde Çiğdem abla ile vakit geçirmek çok eğlenceli iş ne kadar çok ve sıkıcı olsa bile ben bunu hissetmiyorum.
Veee geldik mübarek cuma gününe bugün bir araştırma yaptık bir devlet ve bir özel üniversite kütüphanesini web sitesi bağlamında inceledik verdikleri hizmetleti değerlendirdik. En önemlisi TEDU kütüphanesinin web sitesine neler ekleyebiliriz, nasıl bunu geliştirebiliriz , bunun üzerine düşündük. Öğleden sonra ise raf okuması yaptık. Ve bloğumuzu yazdıktan sonra ise çıkacağız .sanirim  bitti şimdi çıkıyorum... 😉
Haftaya görüşmek üzere 🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder