26 Mart 2018 Pazartesi

   Bir Cuma klasiği olarak merhabalaaarr :)))
  Bu hafta 54. Kütüphane Haftasına özel olarak TED Üniversitesi öğrencilerinin tasarladığı kurum çalışanlarına verilecek olan defterleri paketledik. Üniversitenin kütüphane haftasına özel hediye vermesi çok hoşuma gitti. 4 çeşit olan defterleri içine ayraçlarını koyarak şeffaf dostalara koyup TEDU Library yazılı olan etiketi yapıştırdık. Bu iş 2 günümüzü aldı ve biten paketleri kolilere yerleştirdik. Merve Abla birer tane bizlere hediye etti. Mutluu olduk :)) Burdan tekrar teşekkürler.
  Haftanın son gününde bir tane özel bir tane devlet üniversitesi web sitesini inceledik. Bazı eksik ve ya güzel olan yönlerini not aldık. Ben Koç Üniversitesi ile Boğaziçi Ünivesitesi'nin kütüphane sitesini inceledim. Merve Ablanın toplantısı olduğu için yaptığımız bu çalışma üzerine konuşmamız haftaya ertelendi. Tuttğumuz notlar, yaptığımız araştırma sonunda bir üniversite kütüphanesinin web sitesinde nelerin olması, nerde olması, nasıl olması gerektiği konusunda az çok fikir sahibi olduk. Merve Ablayla bunu konuşurken TED için sitede olup geliştirilmesi gereken noktalar neler, neler eksik gibi konular üzerine konuşacaz. Kütüphane için birşeyler araştırıp geliştiriyor olmak beni mutlu ediyor :)))
  Bu arada stajımızı yarılamış bulunuyoruz. Zaman ne çabuk geçiyor diye düşünmeden edemiyorum. Umuyorum ve inanıyorum ki staj bitiminde pek çok şey katmış olcam kendime.
  Haftaya görüşürüzzzzz :)))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder