2 Mart 2018 Cuma

Merhabalarrrrrr :))

     Artık stajımızın 3. Haftasını da bitirmiş bulunmaktayız. Çok çabuk zaman geçiyor. Hiçbir şey anlamıyoruz. Bu hafta perşembe saat 15.30'a kadar kataloglama yaptık. Çünkü bitirmemiz gereken 50 kitap vardı. Kitaplar biraz zordu. Hande ablayı ara ara çıldırtmış olsak da yine de bir şeyler yaptık sayılır. Burdan kendisine sesleniyorum. Hande abla seni çıldırttığımız için özür dileriz. :)) Perşembe 15.30'dan sonra Merve Hanım'ın odasına gittik. bize projelerden bahsetti. Kataloglama ve arşiv konusunda iki gruba ayrıldık. Ben arşiv kısmını seçtim. Kataloglama güzel iş ama bana göre olmadığını düşünüyorum. Biraz da arşivi deneyim dedim. Hem benim içinde farklı bir tecrübe olmuş olacaktı. :))
     Cuma günü Melek Hanımla beraberdik. Kendisi diğer kütüphanenin sorumlusu hem de sosyal medya ile ilgileniyor. Kütüphane içinde iş arkadaşları ile beraber haberleşebilecekleri sosyal medya platformunu gösterdi. Programın adı Trello idi. Bizden de stajyerler olarak programı incelememizi istedi. Bizde uygulama yaptık. Keşfettik. Bir de sosyal medyada post ve video nasıl yapıldığı gösterildi. Onun içinde Adobe spark kullanılıyor. Bunu da çok sevdim. Bugün öğrendiklerimi mutlaka kullanmayı düşünüyorum. Öğleden sonra Meryem'le beraber bu kütüphanede biz kaldık. Kullanıcılara biz bakacaktık. Ama hiç kullanıcı gelmedi. :(( Raflara atılması gereken kitapları attık. Günümüz bitti. 
     Güzel bir hafta idi. Yine öğretici ve verimli bir haftaydı. Gelecek hafta cuma görüşmek üzere. Beni özleyin. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder