30 Mart 2018 Cuma


Herkese merhaba!
Bakalım bu stajyerin haftası nasıl geçmiş…merak eden okusun ha! Bu hafta Çarşamba günü daha önce kayıtları yapılan romanlara ait düzenlemeler yapmamız istendi.  Aynı yazara ait kitapların bir arada bulunabilmesi adına yazar otoritesi yapmaya başladım. Kullanıcılar için aradıkları kitabı daha rahat bulabilecekleri ve aynı yazara ait kitapları yan yana görebilecekleri şekilde bir düzen olacaktı. Ve aynı zamanda katalog kayıtlarındaki hataları düzelttim. Öğleden sonra Çiğdem Hanım’ın yanında belgelerin tasnifini yapmaya devam ettim ve günü orada tamamladım. Perşembe günü de otorite diziniyle devam etti.  İlk çıkan 36 kitabın etiketlerinin değişmesi gerektiği için yeni etiket çıkararak yapıştırdım ve raflarına yerleştirdim. Cuma günü de bu işleme devam ediyorken sistemsel bir sıkıntıdan dolayı yarıda kaldı ve raf okumasına geçtim.  Bu şekilde bu haftamı da dolu dolu geçirmiş oldum…Haftaya görüşürüz.
Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder