30 Mart 2018 Cuma

Selam canlar,
Biliyorum cok özlediniz beni evet bende sizi ozledim. yazmayi sevmeyen ben bile artık bloga yazmaktan dolayı yavas yavas sevmeye başladım. Stajımızda bir hafta daha geride bıraktık. Nerdeyse stajımızın bitmesine az kaldı. Bu hafta staja gelince gazeteleri sisteme girme sırası bendeydi. Onlari girdim. Daha sonra Zeliş'le beraber kitap etiketi yaptık. İkinci gun ise otorite dizin oluşturmaya başladık. Bütün gün otorite dizin yaparak geçti. Son gün ise kaldığımız yerden devam edecektik. Ama sistemde sorun oldugu icin hiçbir is yapamadık. Bizde boş durmayalım diye raf okuması yaptık. Kütüphane açık raf sistemi olduğu için kullanıcılar baya karıştırıyorlar. Ama olsun yeter ki kitaplar okunsun, raflarda boş bos durmasınlar. Tüm kütüphanecilerin 54. Kütüphane Haftası kutlu olsun. 😊🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder