9 Mart 2018 Cuma

4. Haftanın sonundan selaaam 😉
 Bu hafta arşive gittik. Geçen hafta bahsetmiştim projem arşivle ilgili diye bu hafta sonunda tanıştım arşiv ile. Gelen evrak ve giden evrak tasnifi yaptık. Bundan sonra her çarşamba arşivdeyiz. Tabi projem için bana daha fazlası lazım; evraklarla ilgili tüm süreçleri öğrenmem gerekiyor. Arşiv ilgimi çekiyor ve bu beni hiç sıkmıyor. Çiğdem hanım da etkili olabilir bu görüşümde kendisi çok tatlı birisi. Perşembe günü projemize bir başlangıç yaptık biraz araştırma yaptık Canan ile, öğleden sonra ise kitap etiketi çıkarıp rafa attık D blokta olanlari , diğerlerini ise koliledik. Bugün ise tum gün katalog yaptık. Katalog yaparken artık daha dikkatli ve bilgili olduğumu fark ediyorum ama hala daha hızlı değilim ve gelişeceğime  inanıyorum. Şimdi hoşçakalın haftaya görüşmek üzere 🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder