16 Şubat 2018 Cuma

  Merhabalar ben Yekta. Yazıma kendimi tanıtarak başlamak istiyorum. Ben Ankara Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi bölümü 4. sınıf öğrenciyim. İkinci stajımı benim mezun olduktan sonraki iş hayatıma oldukça katkı sağlayacağını düşündüğüm için TED üniversitesinde yapmaya karar verdim-ilk hafta olmasına rağmen doğru tercih yaptığımı düşünüyorum-. 
  Hafta boyunca sürekli birlikte çalıştığımız Hande Abla bize kataloglama alanında bildiğimizi pekiştirmemizi sağlayıp bilmediğimiz birçok şey öğretti. İlk günümüz tanıtım yaparak geçti ama diğer günlerde kütüphanede aktif olmaya başladım. Raf okumayı pek severek yapmasam da yaptığım işin önemini bilerek dikkatle yapılması gerektiğini biliyorum ve sevmeye çalışıyorum. Ayrıca Merve Hanım'ın bize anlattığı kullanıcı hizmeti olarak da tanımlayabileceğimiz kütüphane kullanıcılarına mail yoluyla her çarşamba 4'ten sonra yollanan kitapiçi bölüm yazıları oldukça ilgimi çekti. Kütüphanenin kullanımını büyük ölçüde etkileyen bu yenilik hareketlerine ileriki zamanlarda katkı sağlayacağımı düşünüyorum. Bence her kütüphanenin belli aralıklarla bu gibi yeni hizmetleri güncellemeleri gerekiyor.  Diğer tarafta katalog yapma konusunda ilk deneyimlerim, yeni birşeyler öğrenme merakı oldukça keyifli duygular. Hande Ablanın sıcak ve samimi davranışlarıyla ilk haftam oldukça güzel, verimli geçti.
  Bu kütüphanede staj yapmayı biraz da her alanda kendimi geliştirebileceğimi düşündüğüm için seçtim. Yani bir önceki stajım çok pasif  geçmişti. Bir kütüphanenin işleyişinde, kullanıcı hizmetinde aktif rol almak, sağlama aşamalarında bilgi sahibi olmak diğer mezun olacak arkadaşlarımla aramdaki farklardan bazıları olacak bence.
  Stajımın verimli geçmesi, güzel arkadaşlıklar kazandırması dileğiyle...
Hoşçakalıııınnnn. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder