16 Şubat 2018 Cuma

 Merhabalar ben Türkan Akman. Ankara Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi son sınıf öğrencisiyim. Okul dönemim boyunca kendimi geliştirmeye, mesleki açıdan hep daha iyisini yapmaya çalıştım; daha önce iki staj daha yaptım bir tanesi arşiv üzerine diğeri ise halk kütüphanesi. Ve burası artık okul hayatım süresince mesleğim için yapabileceğim son ve en verimli deneyim TEDU Kütüphanesi..
 TEDU kütüphanesinin asıl amacının stajerlere bir şeyler öğretmek olduğunu, hiç bir vaktin boşa harcanmayacağını ve bütün çalışanların bizimle yakından ilgileneceklerini söylemişlerdi.Evet daha ilk günden bunu yaptılar. İlk hafta bizim için kataloglama notları hazırlamışlardı sunum halinde anlattılar, bütün dönem boyunca bir çalışma programı da hazırlanmıştı ve her saat için ayrı bir hizmet öğretilecekti ve ben çoğunu okul dönemimde hiç duymamıştım bile...
 LC hakkında en ufak bir bilgim olamamasına rağmen ilk haftanın sonunda verilen eğitimler, raf okumalar ve kataloglama sayesinde konuya hakimdim.Bu denli bizimle ilgilenmeleri beni çok şaşırtmıştı.O kadar samimi içten bir ortam var ki, herkes işini severek yapıyor. Burda büyük bir kütüphane ,verilen sayısız hizmet ve her şeyin en iyisini yapmaya çalışan harika bir ekip var. Daha önceki staj deneyimlerime de dayanarak söylüyorum burası bi harika dostum!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder