16 Şubat 2018 Cuma

    Merhabalar, ben Canan.
Staja Ankara Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünden geliyorum. İlk stajım olduğu için biraz heyecanlıyım ama bu heyecanımı Hande abla ve Merve Hanım'ın sıcak kanlılığı ile yenmiş bulunmaktayım. Hiç yabancılık çekmedim. Sanki daha önceden tanıyormuşum gibiydi. Kütüphanenin ortamı çok güzel. Öğrenciler kullansın diye her türlü imkan sağlanıyor. Işıkları, rahatlığı,  personeli çok ilgili. Neyse çok övdüm galiba birazda yaptığımız işlerden behsedeyim. :))
   İlk hafta kütüphaneye alışmayla geçti. Staja çarşamba öğleden sonra başladık. İlk tanıtım yapıldı. Kataloglama ile ilgili bilgiler verildi.Sabah geldiğimizde çayı hazır görünce çok mutlu oldum.Güne bir bardak çay ile başladık.Sonra gün içerisinde ne yapacağımıza dair konuşmalar yaptık. Hande Abla herkese bir iş verdi.Dönüşümlü olarak her işten yaptık. Zaman çabuk geçiyor.Her daim bir işle uğraştığımız için sıkılmıyorum.İkinci gün raf okuma ve kataloglama yaptık. Aynı zamanda ödünç alıp verme nasıl yapılır, kullanıcı ile nasıl ilgilenilir Hande abla sağolsun gösterdi.Molalar da kahve yapıp hep beraber içtik. Son gün ise kataloglama yaptık. TEDU'nun iki kütüphanesi olduğu için öğleden sonra diğer tarafa gönderdiler.Buranın sorumlu Melek Hanım'la tanıştık.Çok tatlı, çok sevdim.Bize kütüphaneyi tanıttı. Burada daha çok sosyal bilimler konularının hakim olduğunu söyledi.Süreli yayınları, süresiz süreli yayınları hangi rafta onu gösterdi.Raf okuması yaptık.Bu haftayı böyle tamamlamış olduk. 
   Ben yazı yazmayı sevmem hatta yazamam ama her hafta cuma bana katlanacaksınız gibi  görünüyor.Şimdilik kendinize iyi bakın. Haftaya staj günlüğümde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder