25 Şubat 2018 Pazar

Hellllooooooo,
     Bugün cuma yine ben geldim. Evet biliyorum uzun bir zaman oldu beni özlediniz. Bu hafta daha iyiydi. Baya alıştık sayılır.Size bu hafta neler yaptık biraz ondan bahsedeyim. :)
     Çarşamba öğleden sonra geldik. Merve Hanım bugün sizinle her stajer öğrencilerimle yapıyorum dediği bir uygulama yaptık. Meslek hayatımızla ilgili bilmemiz gereken kelimeleri söyledi bize. Bizden bu kelimeleri araştırmamızı istedi. Bir buçuk saat sonra hep beraber bu kimeleri tartışacağız dedi. Biz araştırmaya başladık. Araştırma bittikten sonra odasına çağırdı. Çay eşliğinde sohbet ederek tartıştık. Çok güzel bir uygulama oldu. Baya bize mesleki açıdan fayda sağladı. Günümüz bu şekilde bitti. Sabah geldiğimizde her zamanki gibi çayla başladık. TEDU'da stajlar çaysız başlamıyor. :)) Etiket nasıl yapılır, rapor nasıl yapılır bunlar gösterilirdi. Hande abla yine iş bölümü yaptı. Ben etiket kısmında kaldım. Bazı aksilikler oldu ama sonunda bizden kaynaklanan sorun olmadağı ortaya çıktı. :)) Raf okuduk, rafa kitap attık derken gün bitti. Son gün ise Merve Hanım'ın odasında toplantı yaptık. Bunu iki haftada bir yapacağımızı söyledi. Durumumuzu kontrol etmek için. Daha sonra üç haftada bir olacakmış. Bugün sadece kataloglama ile geçti. Hep kataloglama yaptık. Başka işlelerle uğraşmadık. Belirli bir kota var. Haftaya kadar bitirmemiz gerekiyor. 
     Genel anlamda bakacak olursak bu hafta dolu dolu geçti. Yeni bilgiler öğrendik. Yavaş yavaş kendimi kütüphaneci gibi hissetmeye başladım. Mesleğime alışıyorum. Hadi bakalm haftaya neler olacak. Takipte kalın. Kendinize iyi bakın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder