25 Şubat 2018 Pazar

Herkese selaam!
Stajımın ikinci haftası da bitmek üzere. Bu hafta yaptıklarımdan kısaca bahsetmek gerekirse, eminim çok merak ediyosunuzdur..Bu haftaya etiket raporu hazırlayarak başladım. Oluşan etiketleri kitaplara yapıştırdım ve artık raflara yerleştirilmek için hazırlardı. Daha sonra Merve Hanım'ın araştırmam için verdiği alanımızla ilgili terimler vardi ve bu terimleri araştırıp daha sonra birlikte tartışıcaktık. Bazılarına derslerden aşinaydım fakat yeni öğrendiklerim de oldu. Bu açıdan yararlı bir uygulamaydı. Sonraki günler raf okuma, kitapları yerleştirme, gazete girişi ve kataloglamayla devam etti. Haftanın yoğunluğuyla nasıl geçtiğini anlayamadan günlerden yine cuma oldu. Bugün de tüm günü kataloglamaya ayırmaya karar verdik. Ve bir hedef koyduk haftaya Persembe gününün sonunda 50 kitabın (ki daha fazlasını da yapmak isterim tabii ki..) kataloğunu yapmam isteniyordu. Cuma günü etiketini de çıkarıp Merve Hanım'a damgalaması için kitapları vereceğim. Bugün 15 kitapla başladım. Kitapların kontrolü çarşamba gününe kaldı tabi varsa ne kadar hatamın olduğunu göreceğim ve sıfır hatasız günlere buradan el sallamak istiyorum. Umarım yakında görüşürüz!
Bu haftalık da benden bu kadar olsun arkadaşlar haftaya görüşmek üzere.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder