19 Temmuz 2019 Cuma

    Üçüncü haftadan herkese merhaba öncelikle belirtmek isterim ki bu hafta önceki haftalara göre benim için çok çok hızlı geçti ve bir anda cuma gününe ışınlandım sanki :). Bu hafta ilk olarak yeni gelen stajyer arkadaşımız Deniz ile tanıştık. Tanışma kısmı bittikten sonra yeni gelen kitapları kolilerinden çıkartıp eksik olup olmadıklarını kontrol ettik. Biraz uğraştırıcı bir iş olsa da öğlene kadar bu işinde üstesinden geldik. İlerleyen süreçte ise  en sevdiğim işlerin arasında yer alan kitap kataloglama işi ile devam ettik. Bu hafta diğer haftalardan farklı olarak Merve abla da bizlerle beraber aynı odada çalışmaya başladı çalışma şevkimiz ve iş aşkımız da Merve abla sayesinde iki katına çıktı buradan Merve ablaya çok teşekkür ediyorum umarım hep bizimle birlikte olur :).
    Bu güzel gelişmenin ardından Haydar abi Deniz ile bana raporlama hakkında bir sunum yaptı ve ikimize raporlama ile ilgili üç ödev verdi bizde bu üç ödev ile gün boyu uğraştık ve sonunda bitirdik ortaya güzel ve farklı veriler çıktı. Son gün ise ilk defa yaptığımız ve TEDU Kütüphanesinde yılda iki kez gerçekleşen harikulade bir iş olan raf kaydırma işini gerçekleştirdik. Bu iş yorucu olmasına rağmen bu işi yaparken çok fazla eğlendik tabi sonlara doğru çok komik olaylar yaşandı ama o kadar da detaya girmeyim bence :). Son olarak da unutuyordum webinar'ın düzenlediği açık erişim ve kurumsal arşiv sunumunda da Sönmez Bey'i dinledik eğlenceli ve bilgi dolu bir sunum olduğunu da eklemeden geçmek istemedim :). Özetlemek gerekirse çok güzel ve dolu dolu bir haftayı daha geride bırakıyorum hoşçakalınnn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder