19 Temmuz 2019 Cuma

Merhabalar hızlı ve verimli bir haftanın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu hafta fazlaca yeni kitaplar geldi ve genel olarak kitapların rafa gitme süreciyle ilgilendik. Hep bir elden kitapları kataloglamakla başladık 36 olduktan sonra etiketlerini çıkarttık yapıştırdık. Kataloglarımı her geçen gün düzeltmeye ve hızlanmaya çalışıyorum daha da iyi olur umarım :)Kitapların en hızlı şekilde kullanıcıya ulaşması için bu işlemleri hızlı bir şekilde yürüttük. Bir kitabın rafa gitme sürecinde  benim de emeğimin olması onu yerine yerleştirirken bana oldukça mutluluk verdi. Bu hafta bize fark katacak ANKOS webinarına katıldık hep beraber. Webinarın konusu Kurumsal Akademik Arşivle alakalıydı. Webinarın bizim için farklı ve bilgilendirici olduğunu düşünüyorum. Yeni gelen kitaplara yer açılması açısından raf kaydırması yaptık bugün. Raf kaydırma biraz yorsa da bizi grup çalışmasıyla çabuk bitti. TEDÜ Kütüphanesi'nde sürekli farklı işlerle yeni bilgilerle geçiyor günlerimiz bizle bilgi ve tecrübelerini paylaştıkları ve bizi meslektaşları gibi gördükleri için herkese teşekkür ediyorum burdan :) Haftaya görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder