26 Temmuz 2019 Cuma

Merhaba stajımızda son haftamıza geldik. Haftaya Haydar abinin verdiği raporlama ödevlerimizin sunumuyla başladık. Haydar abi bize rapor sunumu ile ilgili tecrübelerini aktardı. Daha sonra yeni gelen kitap kolileri oldu, onları açtım ve faturalarından kontrol edip fiyatlarını yazdım. Haftanın geri kalan kısmında yeni kitapları kataloglayarak geçirdim. Son iki günde katalogladığımız kitapları raflara yerleştirdim sonra Enes abi bize "DSpace'i" anlattı. B blokta Melek ablanın yanına uğradık ordaki birikmiş kitaplarıda raflara yerleştirdik ve Melek abla ile vedalaştık. Melek abla bizlere dergiler ve sosyal medya yönetimi konusunda ileride meslek hayatımızda kullanabileceğimiz çok değerli bilgiler öğretti kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Öğleden sonrada Merve abla, Hande abla, Enes abi ve Haydar abi ile vedalaştık. Onlara da bir kütüphanenin işleyişine dair, hatta daha fazlası diyebilirim. verdikleri tüm bilgiler ve bize kazandırdıkları deneyimler için teşekkür ederim. Aslında buraya alışmıştık ve burada staj yapmak çok keyifliydi, bittiği için üzgünüm.. Son olarak burada staj yapmayı düşünenler için kesinlikle stajınızı burada yapmalısınız diyorum,kütüphanesi ve görevlileri ile sizlere büyük değer katacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder