26 Temmuz 2019 Cuma

    Stajımın son haftasına gelmiş bulunmaktayım şu an da hissetiğim duygular lise son sınıfın son cumasından hissedilen duygulardan bir farkı yok öyle üzgün öyle buruk bir gün bugün :(. Bu hafta ilk iş günümüzde geçen haftadan kalan birkaç kitabın raf kaydırma işini hallederek güne başladık. Raf kaydırma işimiz bittikten sonra  Haydar abinin bize verdiği raporlama ödevinin sunumunu gerçekleştirdik. Haydar abi sayesinde raporlamanın nasıl yapılacağını yönetime nasıl sunulması gerektiği gibi ince detayları öğrendik. Daha sonra ki süreçte ise en sevdiğim işlerden biri olan kataloglamanın başına geçtik geçen haftadan gelen kitapların hepsinin katalogunu yaptık. Gitmeden önce gelen kitapları bitirdigimiz için çok mutluyum :). Bu haftamız genel olarak gelen kitapların kataloglamasını yapmak ile geçti. Son günümüz yani bugün ise Enes abi bizlere Dspace' de nasıl kayıt oluşturacağımızı ne gibi özellikler olduğu hakkında bize detaylı bir bilgilendirme yaptı.
Enes abinin güzel sunumundan sonra B bloğa giderek gelen kitapları raflara yerleştirip Melek abla ile vedalaştık. Daha sonra D bloğa gelerek herkesle vedalaştık :( .Buradan Haydar abiye,Melek ablaya Merve ablaya ,Hande ablaya ve Enes abiye tekrardan çok teşekkür ediyorum. Kısa staj dönemimizde bizlere kütüphaneciliğin ne demek olduğunu gösterdiler kendilerine çok teşekkür ediyorum. İnanın kısa sürede bu kadar şey öğrenebileceğim aklımın ucundan geçmezdi daha uzun olmasını dilerdim :(.
Hepinizi çok sevdim öğrettiğiniz herşey için çok teşekkür ediyorum kendinize iyi bakın bloğum sana da hoşçakal seni yazmayı da çok sevmiştim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder