19 Temmuz 2019 Cuma

Merhabalar stajımızda 3.haftayı geride bırakıyoruz, haftaya son haftamız olacak. Bu hafta 15 Temmuz'a denk geldiği için pazartesi tatildi, salı günü devam ettik stajımıza. Salı sabahı Gobi, Homer ve Pandora'dan satın alınan yeni kitap kolileri geldi, kolileri açtım ve gönderilen raporlardan kitapları kontrol ettim. Sonra Hande Abla'nın verdiği kitap raporları ile kayıtlı satın alma dönemindeki listeleri kontrol ettim. İzmir'den gelen bağış kitap kolisi vardı onu açtım ve listesini çıkardım. Sonra yeni gelen kitapları katalogladım. Perşembe günü Webinar'da Sönmez Çelik Bey'in  ANKOS açık erişim, kurumsal arşiv sunumunu izledik. Son günümüz de kütüphanedeki rafları kaydırma işlemi yaptık yani raf düzenleme işlemi diyebilirim. Bu şekilde yine hızlı ve yoğun geçen bir hafta oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder