5 Temmuz 2019 Cuma

Stajımın ilk günü çok heyecanlıydım.Kuruma ilk girdiğimiz andan itibaren Haydar Bey, Merve Hanım, Hande Hanım bizi çok sıcak bir şekilde karşıladılar.İlk olarak raflara kitapları numaralarına göre dizmeyi öğrenmek için uygulama üzerinden rafa kitap dizme oyunu oynadık.Bu uygulama sayesinde kolaylık ile bu işi nasıl gerçekleştireceğimizi öğrenmiş olduk. Daha sonraki süreçte ise Hande Hanım bizlere kataloglama yapmayı öğretmeye başladı.İlk günler Hande Hanıma bir çok soru sorarak ve hata yaparak yormuş olsak'ta o bize karşı sabırla ve hoş görü ile öğretmeye devam etti.Bu yüzden özellikle Hande Hanım'a bu konuda ki emekleri için çok teşekkür ediyorum :). Hafta boyunca kataloglama yapmaya devam ettik daha önce beceremediğim kataloglama işini kavrama başladım. Kataloglama'ya olan sevgimin bu süreçte artması beni çok mutlu etti :). Kataloglama yapmanın ne kadar önemli ve emek gerektiren bir iş olduğunu da bu  süreçte anlamış oldum.Kısacası özetlemek gerekirse kataloglama yapmanın tam benlik bir iş olduğunu düşünmeye başladım :). Stajımın ilerleyen haftalarının da bu derecede güzel geçeceğini düşünüyorum.Öğrenecek bir sürü güzel bilginin olduğu bir kuruma geldiğim içinde çok mutluyum.Bu kurumda staj yapmayı tercih ederek ne kadar güzel bir iş yaptığımı da anlamış oldum.Haftaya görüşmek üzere seni seviyorum kütüphanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder