26 Ağustos 2016 Cuma

 Stajda son hafta...
     Koskoca üç haftayı geride bıraktık.Bu üç haftanın bu kadar eğlenceli,öğretici geçeceğini daha önce söylemiş olsalardı inanmazdım,ama öyle oldu.Burda güzel anılar biriktirdim.Bu haftanında özetini yapmam gerekirse pazartesi raf kaydırma yaptık.Salı günü veri tabanlarını inceledik.Çarşamba günü dergi kaydı yaptık, ayrıca kullanıcı fişlerini inceleyip ayıklama yaptık.Perşembe günü bağış gelen kitapların listelenmesi işlemini gerçekleştirdik.Bugünde AdobeSpark programında post yaptık.Bunların yanında kataloglamayı da her gün yaptık ve böylelikle bu haftayıda bitirmiş olduk.
   Şahane geçen bu zaman diliminde ben çok şey öğrendim.Eksiklerimi gördüm öncelikle,onları düzeltmek için bi farkındalık oluştu.Bu eksikliklerin farkına varmam ilerisi için bana çok şey katacak kanısındayım.Umarım yanılmam.Bu alanda çok çaba sarf etmem gerekiyor ve ben bu çabayı elimden geldiğince göstereceğim.Onun dışında ''hangi alanlara daha ağırlık vermeliyim?'',''vaktimi daha verimli nasıl geçirebilirim?'' bu konularda da bu staj bana çok önemli katkıda bulundu.İçtenlikleri,samimiyetleri,yardımsever yaklaşımlarıyla Merve hanım,Melek hanım ve Hande hanım bana mesleğimi daha da sevdirdiler.Hepsine çok teşekkür ediyorum.Bana unutulmaz bir staj tecrübesi yaşattılar.Sıradan kütüphane anlayışındaki sıkıcı ve boğucu ortamdan burda eser yok.Bu beni çok sevindirdi ve mesleğime katkı yolunda daha çok çaba sarfetmem için umut aşılattı.Artık mesleğim için ileriye dönük çok daha iyimserim.İyi günler bizleri bekliyor.
   Artık veda zamanı.Tekrar herşey için teşekkür etmek istiyorum.Görüşmek üzere...
Yaptığım post da aşağıda.Umarım beğenirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder