17 Şubat 2017 Cuma

Stajın ilk haftası

   Stajımın ilk haftası bitti sayılır. Geldiğim günden bu yana yaptıklarımı özetleyecek olursam: İlk gün kütüphanenin genel işleyişi, raf düzenleri, raf yerleştirme ve kaynaklar hakkında bilgi aldım. Ek olarak Merve Hanım' ın bana verdiği terim listesini inceleyip beraberce terimler hakkında konuştuk. Benim için çok verimli oldu diyebilirim çünkü işleyişe dair daha önce duymadığım kavramları öğrenmiş oldum. İkinci gün SirsiDynix' i inceledik; ödünç alıp verme, süre uzatma, katalog kaydı girme gibi işlemler gerçekleştirdim. Üçüncü ve haftamın son gününde ise B blokta sayımlarda kayıp görünen kitapları aradık. Daha sonra yeni katalog kayıtları girdim. Bu hafta boyunca D bloktaydım. ( Cuma sabah hariç.) Bana şuan çok şey öğrenmişim gibi gelse de daha çok eksiğim var. İlk haftanın gayet verimli geçtiğini düşünüyorum. Darısı diğer haftaların başına. Genel olarak kütüphane ortamı beklediğim gibi gergin ya da soğuk değildi. Herkes çok anlayışlı ve bunun için gerçekten çok teşekkür ediyorum. Şimdilik bu kadar, haftaya görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder