4 Ağustos 2016 Perşembe

bu hafta kataloglamaya devam ettim genel olarak öğrenilen bilgileri iyice yerleştirme ve pratikleşme haftası oldu diyebilirim tam manasıyla katologlamaları yapıp kitapların etiketlerini cıkardım ve yapıştırdım  güvenliklerini doldurdum .  kullanıcı fişlerini inceleyip ayıklamasını yaptım dergi girişi gercekleştirdim . raf düzenlemesi ve birazda kitap yerleştirme yaptım . haftanın özeti olarak öğrenilenlerin yeniden hızlı tekrarı ve pratikleşme ve hızlanma diyebilirim .

genel olarak ; cok verimli bir staj gecirdiğimi düşünüyorum . gerek Merve Hanım gerek Melek Hanım ve gerekse Hande Hanım  staj süreci boyunca bilgilerini tecrübelerini samimi ve öğretici bir şekilde sundular bana ,pratik ve hızlı  oluşları da benimde hızlı kavrayıp uygulamama sebep oldu diyebilirm . 
sade düz bir staj olmaması beni hem şaşırttı hem de buraya cekti acıkcası ;farklı konular üzerinde araştırmalar yaptık , istişare ettik sohbetler ve sunumlar yaptık . yeri geldikce yer işi  adım adım öğrenip uyguladık . Merve Hanım yoğun olmasına rağmen hiçbir zaman ilgilenmekten geri durmadı  ne kaldı ne konuşabiliriz cümlelerini sık sık ondan duymak bişeyler katmayı gercekten istediğinin somut bir kanıtı diye düşünüyorum . 
 son olarak  stajımı burda yapmış olmaktan cok mutluyum bana cok şey kattğını düşünüyorum  ve sıradan bir staj olmadığına eminim artık .  
Merve Hanıma Hande Hanıma ve Melek Hanıma katkılarından kattıklarından ve samimiyetlerinden dolayı teşekkür ediyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder