27 Nisan 2018 Cuma

Uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar Ve bu haftanın nasıl geçtiğini bile anlamadım. Vee nerde kalmıştık efendim en son elektronik kaynaklara geçtiğimizi söylemiştim , bu hafta ise  Enes Abi ile bir toplantının ardından bizlere araştırma konusu verdi bu haftanın konusu ise veri tabanları seçimi ; seçim kriterleri nelerdir, neye göre seçeriz örnek aldığımız kurumlara var mı gibi sorulara yanıt bulmamızı istedi. Diğer konu ise Swot Analizi , bu analizin kullanılma amacını anlamamızı ve bir örnek yapmamızı istedi, ve istersek “ 1 sayfa 1 mola” için örnekler bakmamızı istedi. Cuma günü toplanıp bunların üzerine konuşacaktık.  Ayrıca web sitelerine bakmamız ve karşılaştırmamız için 9 vakıf üniversitesi kütüphanesi örneği verdi. Perşembe günü araştırmamızın yanında otorite dizinin kısa bir bölümü kalmış 36 ya tamamlamamız için onları tespit ettik.Cuma günü  ise öğleye kadar araştırmalarımızı toparladık, Word dosyasına geçirdik öğleden sonra ise Enes abi ile bu konular üzerine konuştuk ve kafamızda kalan sorulara cevap bulduk.Haftaya yapacaklarımız konusunda da bi plan yaptık, haftaya burdan öğrenirsiniz artık ;) Daha sonra ise ben kitap etiketi çıkardım, ardından saat 4’e kadar kitap katalogladım.. Kızlar ise otorite dizin son 36’nın düzeltmelerini yapıp , etiketlerini çıkardılar. Şimdi görüşmek üzere ☺HOŞÇAKALIN…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder