9 Nisan 2018 Pazartesi

Merhabaa

Ve işte geldik stajımızın 8. haftasına. Nasılda hızlı geçiyor vakitler. Neyse efendim bu hafta neler yaptığımıza dönecek olursak , geçen hafta perşembe günü Hande abla ile benim kataloğumun nasıl daha hızlı ve iyi oluru konuşmuştuk demiştim ya ve cuma günü sistem gittiği için yapamamıştım katalog. İşte bu hafta da ben çarşamba ve perşembe günü toplamda 50 ye yakın katalog yapmıştım. Daha hızlı ve iyi kataloglar yaptığıma emnim ama bu işi sevdiğimi sanmıyorum 😞 Vee cuma günü ise yoğun bir katalog programından sonra stajın gidişi hakkında bende merak uyandıran, şaşırtan, ufkumuzu açabilecek güzel bir gün oldu.
Enes abi ile elektronik kaynaklar , veritabanları, kullanıcı arayüzü; Opak, EDS hakkında konuştuk Daha önce böyle bir deneyimim olmadığı için ve biraz da güncel konular olduğu için hayli ilgimi çekti. Ayrıca ANKOS ile EKUAL in farkını ilk kez bu kadar net kavrayabildim. İşin içinde olmak gerçekten öğretiyor. Konuya daha hakim olmak için haftaya kadar bu konu ile ilgili araştırmalar yapıp uygulamaya geçeceğimizi konuştuk.
Haftaya görüşmek üzere o halde.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder