25 Nisan 2018 Çarşamba

Herkese selaam
Bu hafta kütüphanede ANKOS programından dolayı sadece Merve Hanım, Hande Hanım birde ben vardım. Yoğun bir hafta geçirmiş oldum. Bu hafta bankoda başladım çalışmaya. Gazete girişi yaptıktan sonra birkaç kitabın kataloğunu girdim. Aynı zamanda o gün içinde kullanıcılara da ödünç alıp verme, süre uzatma gibi hizmetlerde bulunmuştum. Daha sonra da etiketi yapılacak kitaplar birikmişti ve onları hallettim. Perşembe günü de kataloglama yaparak devam ettim. Ardından rafa yerleşmesi gereken kitapları yerleştirdim. Öğlenleri de yine bankoda oluyordum. Sonrasında da damgalanması gereken kitapları aşağıya taşıdım ve o gün de öyle bitmişti. Merve Hanım kitapları damgaladıktan sonra da bugün, B bloğa gidecek olanları kolilere yerleştirip D blok da olması gerekenleri rafa attım. Otorite dizinini yapmaya devam ettim biraz. Öğleden sonra da B blok kütüphanede duracaktım. O gün de çıkana kadar gelen kullanıcılarla ilgilenmiştim. Bu haftayı da bu şekilde bitirmiştim. Staj dönemimin artık çoğu bitip azı kalmıştı..Her haftanın bana kattığı şey de farklı olmuştu bakalım son haftalarımda nasıl bir yoğunlukta olacaktım ve neler öğrenecektim.
Haftaya görüşmek üzere :))))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder