9 Nisan 2018 Pazartesi

Havaların da ısınmasıyla sıcak staj günlerinden merhabaa!
Bu hafta çarşamba günü öğleden önce kaldığım yerden otorite dizinine devam ettim. Ve etiketi değişmesi gereken kitapları raflardan buldum. Gittikçe kayıtlarda ilerliyorduk ama hala düzeltilmesi gereken kayıtlar vardı tabii ki. Öğleden sonra da Çiğdem Hanım'ın yanına geçtim ve dosya sınıflaması yaptım. Ardından arşiv düzenledik ve günü o şekilde bitirmiştim. Perşembe günü de otorite dizinine tam gaz devamdı. Raflardan kitapları bulup yeni etiketlerini çıkarıp düzenledim. Ardından bir kaç kitap kataloğu yaparak perşembe günü de sona ermişti. 
Bugün sabahtan Enes Bey'in yanına geçtim. Artık elektronik kaynaklar ve veritabanlarıyla ilgili çalışmalar yapacaktık. Bu yüzden toplantı odasında önce biraz sohbet ettik daha sonra yapmaya başlayacağımız çalışmalarla ilgili bir giriş yaptık. Bundan sonraki haftalarda daha çok bu alanda ve sosyal medya ile ilgili çalışmalar olacaktı. Merak ettiğim ve ilgilendiğim bir alana giriyordu. Öğleden sonra önce raflara yerleşmesi gereken kitapları yerleştirip daha sonra Enes Bey'in araştırmamızı istediği konulara başladım. Ankos ve Ekual'de hangi veritabanlarının olduğunu araştırdım. Ve kütüphanenin sahip olduğu veritabanlarında arama yapmayı sağlayan eds'de sorgulamalar yapıp biraz kurcaladım. Bütün veritabanları burada entegre edilip tek bir ara yüzde aranabilme imkanı veriyordu.  Daha sonraki haftalarda yapcaklarımızla ilgili bilmemiz gereken şeylere bir başlangıçtı. 
Bu hafta da bu şekilde bitmişti..beni takipte kalınnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder