16 Nisan 2018 Pazartesi

Merhabaa arkadaşlar bu hafta benim için gerçekten inanılmaz hızlı geçti. Sıcakların gelmesiyle de artık stajın da son haftalarına yaklaşıyorum demektir ki cidden üzücü bi durum çünkü stajyer de olsan kendini bir süre sonra buraya ait hissedebiliyosun ehehe. Çarşamba günleri genellikle gazete girişi yaparak başlıyorum haftaya. Daha sonra  36sı tamamlanan kitaplar varsa etiket raporlarını çıkarmakla devam ediyor. Öğleden sonra da otorite dizini kaldığı yerden devam etti. İyice hızlanmıştım artık hataları fark etmekte ve düzeltmekte. Listenin sonlarına doğru gelmiştim. Perşembe günü de etiketi düzeltilmesi gereken kitapları raftan bulup onların etiket raporunu çıkardım. Öğleden sonra Çiğdem Hanım'ın yanında arşiv düzenlemesine kaldığım yerden devam ettim. Bugün sabah da yine etiketini değiştireceğim kitapları raftan bulmaya başladım. Saat 10 gibi de staj danışmanım Turgay hoca kütüphaneye geldi. Durumumu konuşmak için ve sonrasında burada hep beraber sohbet ettik. Aynı zamanda etiket raporuna devam ettim. Öğleden sonra da Merve Hanım ve Enes Beyle de araştırma raporum için görüşme yaptım. Sonrasında da etiketlerini değiştirdiğim kitapları raflara attım ve şimdi yazımı burada bitirmem gerekiyor. Hande Hanım beni çağırıyoorrr. Haftaya yine görüşürüz..İyi hafta sonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder