18 Mayıs 2018 Cuma

Merhabalar
Elveda diyerek başlayacağım buğün bloğuma ... Zaman ne de çabuk geçti, evet evet bugün buradaa son günümüzdü. Geriye dönüp baktığımda ne kadar dolu dolu bir staj olduğunu anlıyorum. Ve son hafta neler yaptığımıza gelecek olursak ; geçtiğimiz haftadan anlatmaya başlıyorum.
Geçen hafta Çarşamba günü gazete kayıtlarını girdim, sonra kitap katalogları yaptık daha sonra o hafta Perşembe ve Cuma bizim okulda 3. Uluslararası öğrenci kongresi olduğu için oraya gitmek durumunda kaldık. Bu hafta Çarşamba ise öncelikle Merve abla ile bir toplantı yaptık stajı değerlerlendirdik  ve son olarak bize bu hafta ne yapmak istediğimizi sordu . Daha sonra kitap atık raflara, ben kitap etiketi çıkardım daha sonra bi daha kitap etiketi çıkardık kızlarla beraber. Perşembe günü ise dün etiketi çıkan kitapların mühür işlemleri de yapılmıştı ve biz de raflara attiktan sonra sanki son ve en önemli görevimiz gibi baktığımız canımız kataloglamayı yaptık.
Son olarak sonsuz  kere teşekkür ediyorum , bize her konuda bir öğretmen, bir abla, bir abi gibi davranan bütün herkese. Ve evet en önemli cümle olan “iyi ki burayı tercih etmişim” diyerek sözümü bitiriyorum.
HOŞÇA KALIN ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder