18 Mayıs 2018 Cuma

Helloooo,
Evet biliyorum yine ben geldim. Ama artık son gelmem. Çünkü stajımız bugun itibari ile artık bitiyor. Sana da alışmıştım her cuma yazmaya. Zaman cok çabuk geçiyor. Hemde hiç anlamadığın kadar hızlı. Bu yuzden hiç kimse kötülük beslemese herkes iyi olsa dünya ne güzel yaşanır bir hale gelir. 🤗
Gelelim bu hafta ne yaptımıza. Çarşamba günü Merve hanım ile toplantı yaptık. Stajdan beklentilerinizi karşıladınız mı, staj nasıldı, yapmak istediğiniz var mı seklinde konuşmalar geçti. Bizim hakkımızdaki düşüncelerini söyledi. Staji değerlendirdik. Sonra geri kalan işleri yaptık. Birimiz katalog yaptı. Ben gazete girdim. Bazıları rafa kitap attı derken zaman geçti. Persembe günü de geri kalan işleri yaptık. Kataloğa devam edildi. Rafa kitap atıldı. Tez görüşmem olduğu için ODTÜ'den zar zor görüşme ayarladığım için erken çıkmak zorunda kaldım. Cuma günü de Merve hanım gelmeyin dedi. Yani stajımız bugün itibari ile bitmiş oldu. Baya verimli geçen bir stajdı. Herkese emeklerinden dolayı teşekkür ederim. Hayatlarında başarılar dilerim. Yüzlerinden gülücük eksik olmasın inşallah 🤗
Benden bu kadar sevgili blog. Haftaya görüşmek üzere demiyorum maalesef. Kendine iyi bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder