18 Mayıs 2018 Cuma

Herkese son defa merhaba..
Geldik mi stajın sonuna...
Öncelikle son haftamı da nasıl geçirdiğimden bahsedeceğim sonra duygusal bir kapanış sizlerle olacak. Bu hafta bankoda kullanıcılarla ilgilendim, kataloglama yaparak devam ettim, daha sonra kitapları raflara yerleştirdim, bağış listesi hazırladım. Bugün de bankoda kullanıcılarla ilgilenip aynı zamanda etiketi değişmesi gereken romanlara devam edip ilk 36'nın etiketini çıkardım ve o kitapları raflarına yerleştirdim. Şu anda da son bloğumu yazmak üzere bilgisayar başındayım..Şöyle bir geriye bakıyorum da gerçekten zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım dopdolu bir staj dönemi geçirmişim. Tek tek burada herkesin bana bir şeyler kattığını düşünüyorum. İleride meslek hayatımda bana yararlı olabilecek konularda kendimi geliştirme fırsatı sundukları için dahası bir kütüphanede yapılan çoğu hizmeti deneyimleme şansı yarattığınız için çok teşekkür ediyorum. :)) Her haftayı dolu dolu geçirmek stajın sonunda bana büyük bir tatmin duygusu yaşattırdı. Dinamik, canlı bir kütüphane olması ve çalışanlarıyla zaten bunu yaşatmaması olmazdı ehehe. Umarım ben de bu süreçte aynı şekilde sizi memnun etmişimdir. Tekrar her şey için teşekkürler!
-MUTLU SON-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder