18 Mayıs 2018 Cuma

Bu hafta da bittiğine göre artık stajımın sonlarına geldiğimin kanıtıdır arkadaşlar..Veda konuşmamı haftaya bırakıyorum sizi biraz ağlatıcam ona göre eheh..şimdi bu hafta neler yapmışım anlatmaya başlıyoruum. Uzun süredir kataloğa ara vermiştik o yüzden çarşamba günü kataloglama yaptım, öğleden sonra ise Çiğdem Hanım'ın yanında arşiv düzenledim. Perşembe günü de kalan kitapların kataloğunu yapmaya devam ettim artık gerçekten kendimi bu alanda da geliştirdiğimi düşünüyorumm. Ardından biriken kitapların etiketini çıkarmaya başladım ki öğleden sonramı buna ayırdım. Cuma günü ise sabahtan kendimi bankoda buldum ve kullanıcılarla ilgilendim. Daha sakin geçen bir haftaydı ama artık son bir haftam kalmıştı burada. Ne ara, nasıl geçti haftalar onun şaşkınlığını yaşıyorum şu an. İçimdeki duyguları zor tutuyorum haa ama haftaya yine sizlerle olacağım için o zamana saklıyorum.
 Hepinizi öpüyorum, iyi hafta sonları!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder