31 Mart 2023 Cuma

 Stajın beşinci haftasından hepinize merhabalar,

Bu hafta stajıma Enes Bey ve Sebahat Hanımla devam ettim. Çarşamba günü Web of Science üzerinde Enes Bey bir anlatım gerçekleştirdi. Üniversite yayın sayıları, yayın yılları, makale mi farklı bir yayın mı bu bilgilere ve bu bilgilerin istatistiğini nasıl elde ederiz gibi bir çok farklı konuya değindi. Yani Web of Science veri tabanında bir analiz nasıl yapılır onu öğrenmiş oldum. Daha sonrasında bana iki ayrı kağıtta farklı sorular verdi ve ben bu soruların yanıtlarını Web of Science üzerinden bulmaya çalıştım. Eğlenceli bir deneyim ve öğrenme süreci oldu benim için. Daha sonrasında ise eski dergi sayılarını ayrıştırdım ve hatıra kitaplar bölümünü yukarıya taşıyarak günü tamamladım. Perşembe günü hatıra kitaplar bölümünün düzenlenmesi raf okuması yapılmasıyla başladı. Sonrasında diğer raflarda okuma yaparak kitapları yerleştirdim. Enes Bey ve Sebahat Hanım ile birlikte cevaplamış olduğum soruları kontrol ettik. Ufak bir iki yanlışım vardı ama gayet açıklayıcı bir şekilde anlatıldı ve öğrendim. Gün sonunda ise çocuk kütüphanesi için gelen kitapları taşıdım ve boyutlarına göre sıraladım.  Cuma günü ise Sebahat Hanım bana web sitesi ve sosyal medya hesapları için nasıl duyuru görselleri hazırladıklarını anlatarak benden de web sitesi ve instagram için iki görsel tasarlamamı istedi. Öğlene kadar bu iki görseli tasarladım ve çocuk kütüphanesi için taşıdığım kitapları sayılarına ve serilerine göre düzenledim. Öğleden sonra ise ayrıştırdığım dergilerin bir excel tablosunu yaptım ve haftamı yorucu ama bilgilendirici bir şekilde sonlandırmış oldum. 

Haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder