3 Mart 2023 Cuma

İlk staj haftamdan herkese merhabalar,
Öncelikle şunu söylemek isterim ki TEDU Ayşe Ilıcak Kütüphanesi'nde staj yapmak, beklediğim şekilde benim için ilk günden yararlı ve eğlenceli geçti. Stajımın ilk gününde kütüphane personeli ve yöneticileriyle tanışma, kütüphane hakkında bilgi alma, kütüphaneyi gezip öğrenme, stajım sürecinde benim için yararlı olacak belgelere göz atıp incelemeyle ve mesleğimle ilgili terimlere çalışmayla dolu bir şekilde geçti. 
İkinci gün ise Merve Hanım ve Müberra Hanımla ilk gün çalışmış olduğum terimlerin üzerine konuşup, bilmediğim noktaları öğrenerek başladı. Daha sonrasında ise kitapların raflara nasıl yerleştirilmesi gerektiğine dair bir kaç uygulama yaptım. Öğleden sonra ise raf okuması yaparak raflardaki karışıklıkları düzenledim. 
İlk staj haftamın son gününde ise raflara kitap atma işlemi yaptım. Son olarak da deneyimlerimi ve edindiğim tecrübelerimi herkesin okuyup, TEDU Ayşe Ilıcak Kütüphanesi'nde staj nasıl yapılır hakkında bilgilenmesi için bu bloğu yazdım. 
Eminim ki daha birçok deneyim kazanmamı sağlayacak bir süreçteyim. Haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder