17 Mart 2023 Cuma

 Stajın üçüncü haftasından herkese merhaba,

Bu hafta stajımın ilk günü hasta olduğum için maalesef staj yapmayarak geçti. Perşembe günü Hande hanım kitapları nasıl kataloglamam gerektiğine dair bilgiler verdi ve bir anlatım gerçekleştirdi. Daha sonrasında ise anlatımına dair birkaç örnek göstererek daha iyi anlamamı sağladı. sonra bana birkaç kitap vererek kataloglamamı istedi. ben işlemi bitirdikten sonra birlikte yanlış ve eksiklerime baktık düzenlemeler yaptık. Öğleden sonra yine Hande Hanım kitaplara sırt etiketinin nasıl yapıştırıldığını öğreterek uygulama yapmamı sağladı. Haftanın son gününde ise sabah 15 adet kitabın kataloglamasını yaptım. Daha sonra Sebahat Hanım bana kitapların sırt etiketlerinin nasıl çıkartılması gerektiğini ve kitaplara nasıl güvenlik okutulması yapılmalı onları öğretti. sonrasında sırt etiketlerini yapıştırarak günü tamamladım. Sonraki hafta görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder