24 Mart 2023 Cuma

Stajın 4. haftasından herkese merhaba,

Bu hafta kütüphanenin elektronik kaynaklar sorumluları Enes Bey ve Sebahat Hanım ile birlikte çalışmaya başladık. İlk günümde 6 soruluk bir quiz ile güne başladım. Keyifli bir zaman dilimi oldu ve eğlendim gerçekten. Tek stajyer ben olduğum için tabii ki quizin birincisi de bendimmm. Daha sonrasında Enes Bey ve Sebahat Hanım bana veri tabanlarından bahsetti. Bir kütüphaneye nasıl veri tabanı seçilir ve sağlanır hakkında birçok şey öğrendim. Sonrasında bunları uygulamamı istediler. Bu staj haftam içerisinde SWOT analizi ve veri tabanları araştırması yaptım ve raporladım. Sonuçları haftaya öğreneceğim için heyecanlıyım. Biraz da korkuyorum acaba doğru mu yaptım diye ama yeni haftayı heyecanla bekliyorum. Bu haftanın son gününde raf okuma ve kitapları rafa yerleştirme işlemlerini yaptım ve staj haftamı böylece tamamlamış oldum. Staj sürecim oldukça verimli ve güzel devam ediyor. Öğrendiğim şeyler benim için çok kıymetli. TEDÜ kütüphanesinde staj yapmayı her stajyer adayına tavsiye ederim :) 

Haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder