7 Nisan 2023 Cuma

 Stajın altıncı haftasından hepinize merhabalar,

Bu hafta staja B blok kütüphanesinde, Haydar Beyin yanında devam ettim. İlk gün Haydar Bey bana, kendinin burada ne gibi görevleri olduğunu ve neler yaptığını anlattı. Sonrasında1S1M içeriklerini nasıl hazırladıklarını anlatarak benden 4 tane örnek yapmamı ve cuma gününe kadar kendisiyle paylaşmamı istedi. İçerikleri hazırlarken ilgi çekicilik konusunda hafiften zorlandım ama iyi içerikler oluşturduğumu düşünüyorum. Aslında bulmaca gibi keyifli bir işti. Daha sonra ise sahafa gidecek eski sayı dergiler tablosu yapmıştım ve B bloktaki sahafa gidecek dergileri de bu tabloya ekledim. Bu blokta bulunan dergi raflarını düzenledim ve eski sayılarını ayrıştırdım. Sonra eski sayılı dergileri tabloya ekledim. Bir hocanın sorusu sonrasında hazır anlatırken Haydar Bey bana da Tunitini anlattı. Son gün iki saat kadar D blokta bankoya yardımcı oldum. Sonrasında üç tanesini yaptığım 1S1M içeriklerine dördüncüsünü ekleyerek blog yazımı yazdım ve haftamı böylece tamamlamış oldum. Haftaya yeniden görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder