28 Nisan 2023 Cuma

 Stajın dokuzuncu haftasından herkese merhaba,

Bu hafta Enes Bey ile birlikte çalıştık. İlk gün Enes Bey'in klasiklerinden olan küçük bir kahoot sınavıyla başladı. Bu defa biraz zorluydu benim için ama yine de hem eğlendim hem öğrendim. Bu hafta genel anlamda veri tabanları üzerine çalışmalar gerçekleştirdim. Sınavdan sonra turnitin hakkında ve bir veri tabanından TR-J1 ve PR-P1 raporlarının nasıl çekildiği, bu raporların ne için kullanıldığı hakkında bir anlatım gerçekleştirildi. Daha sonrasında Enes Bey benden turnitinde bir hesap açmamı, turnitini incelememi ve iki veri tabanından anlattığı raporları almamı ve bazı bilgilere erişmemi istedi. İlk gün boyunca hem bankoda durdum hem de Enes Bey'in istediği görevleri yerine getirdim. İkinci gün Enes Bey, araştırmamı istediği 3 soruyu mail atarak bana iletti daha sonra bende sorular üzerine çalışmaya başladım. ilk gün biraz zorlandım ama daha sonrasında araştırmalar sonucunda, Sebahat Hanım ve Enes Bey'in açıklamaları ile soruların cevaplarını bulmayı ve benden istenildiği şekilde birer dosya oluşturmayı başardım. Cuma günü öğleden sonra istenilen şekilde dosyaları Enes Bey'e ilettim ve ondan geri dönüş aldım. Bu hafta yine bir çok şey öğrenerek ve kendimi geliştirerek tamamladım. Bu tecrübelerin iş hayatımda beni bir adım öne taşıyacağına inanıyorum ve yaptığım işlerin hakkını vermeye çalışıyorum. Benimle ilgilenen herkese teşekkür ederim. Haftaya görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder