14 Nisan 2023 Cuma

Stajın yedinci haftasından hepinize selamlar,

Bu haftaya yine B blok kütüphanesinde Haydar Bey ile başladım. Çarşamba günü ilk olarak geçen hafta oluşturmuş olduğum 1S1M içerikleri üzerinde konuşarak bana geri dönüt verdi. Genel anlamda içeriklerin uygun olduğunu belirtti. Gayet zevkli bir iş olduğunu söylemem gerekir ayrıca. Eğlenerek ve kültürlenerek içerikleri oluşturdum. Sonrasında ise Haydar Bey dergi ve kitap kataloglamayı anlattı ve benden bir kaç tane uygulama istedi. Uygulamaları yaptım ve kontrol edip yanlışlarımı öğrendikten sonra. Cumhurbaşkanlığı Millet Kütüphanesinden bağış olarak gelen kitapların kataloglamasını yapmamı istedi. Kataloglama açısından kendimi daha da geliştirdiğimi hissediyorum ve bundan memnunluk duyuyorum. Perşembe günü yine Cumhurbaşkanlığı Millet Kütüphanesinden bağış olarak gelen kitapların kataloglamasıyla geçti. Cuma günü Haydar Bey yapmış olduğum katalogları değerlendirdi ve eksiklerimi söyledi. Aynı zamanda bana tezleri nasıl sisteme yüklediğini anlattı ve bununla ilgili bilgiler verdi. 1P1K içeriklerini nasıl oluşturulduğunu da aktardı. Öğleden sonra ise benden 1S1M içerikleri oluşturmaya devam etmemi istedi. 1S1M içerikleri öğretici ve ilgi çekici bir şekilde ilerliyor ve zevk veriyor, yaparken keyif aldım. Haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder