3 Nisan 2017 Pazartesi

Stajda 6. hafta..
Bu hafta çok şey yaptım diyebilirim.Basılı ortamdaki belgelerin nasıl dijitalleşip bilgisayar ortamına aktarıldığını öğrendim. Daha sonra sipariş edilen romanlar için sağlama olarak kayıt girdik. Güncel duyuru hizmeti için başladığım listeyi bitirmeye çalışsam da bitiremedim, dönüşümlü olarak katalog kaydı girip, güncel duyuru için liste hazırladım. Bu arada sürekli olarak ödünç-iade işlemlerini yaptım. Yine ne olduğunu anlamadan geçen haftalarımdan birisiydi. Artık genel işleyişe ve ortama alıştım. Katalog kayıtlarını nihayet anlayabildim ama hala bir şekilde yanlış yapıyorum. Ama çoğu gitti azı kaldı gibi hissediyorum, kataloglama işi için :) Tabi ki diğer işlemlerde daha görmediğim noktalar ve işler var, zamanla onları da öğrenirim diye düşünüyorum. Bu haftalık bu kadar, haftaya görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder