24 Nisan 2017 Pazartesi

Koooskoca bir 10 haftayı geride bıraktım artık. Stajımın bitmesine son 4 hafta kaldı..
Zaten staj dışında da yoğun olduğum için sanırım geri kalan zamanım buhar olup gidecek. Bu bloğu yine bir cuma günü tüm işlerimi bitirdikten sonra yazıyorum. Kabaca bir tahminde bulunursam sanırım 10 haftadır en zorlandığım kısım bu. Blog yazmak. Yani yazmak zaten zor birde hafta boyu yaptığım işlerin hepsini hatırlamak bazen zor olabiliyor. Ama idare ediyorum :) Her ne kadar hala bloğumu okuyup gülmek için beni yazmaya teşvik edenler olsa da yılmıyorum.
Neyse, bu hafta ilk gün geçen haftadan kalan iş akış şemalarını Merve Hanım'la inceledik, Merve Hanım düzeltilmesi veya değiştirilmesi gerekli olan yerleri belirtti, o yönde düzenleme yaptım bende. Yeni süreçler de ekledim. İlk gün bu kadarla kaldı çünkü yarım gün çalıştım. İkinci gün Melek Hanım'la bağış gelen dergileri ayıkladım, sonra bağış dergiler için bir raf oluşturduk. Daha sonra haftalık çıkan dergilerin 2016 sayılarını toplayıp, aylarına göre düzenledikten sonra raf arkasına yerleştirdik. Geri kalan kısımda iş akışlarını düzenlemeyle ve günlük ödünç alıp verme işlemleriyle günü tamamladım. Son gün Sirsi'den rapor almayı öğrendim, tüm gün boyunca çeşitli sınırlamalarla beraber 10 farklı rapor aldım ve raporları excelde düzenledim. Son olarak da bu bloğu yazıyorum.  Bu haftayı da böyle bitirdim, artık bakalım haftaya neler yazacağım, görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder