2 Mayıs 2017 Salı

Stajımın 11.haftası..
Bu hafta uzuun zamandır yapmadığım kataloglama işiyle haftaya başladım. İlk gün tamamen kataloglama yaptım, başta biraz bocaladım ama sonra hatırladım, ikinci gün ilk gün girdiğim kitapların damgalarını bastım, etiketlerini sistemden çıkarıp yapıştırdım,2 36 damgalayıp etiketledikten sonra 10 15 tane de katalog kaydı girdim ve biraz erken çıktım, son gün yani bugün raporlamayı unutup unutmadığımı kontrol etmek için 4 rapor daha aldım sistemden, daha sonra bu raporları düzenledim. Enes bey sistemden marc kayıtlarını nasıl alabileceğimi anlattı, Bookmyne' ı telefonuma indirip biraz inceledim. Daha sonra SWOT analizi için araştırma yaptım, araştırmam bitince Ayşe Ilıcak içinde bir swot analizi hazırladım, taslak olarak tabiki. Şimdi bloğu yazıyorum, birazdan bu bittikten sonra da Web of Science hakkında bilgi alacağım. Sonra da bu hafta bitecek. O yüzden bence bu yazıda burada son bulabilir. Havalarda sıcak zaten, çalışmıyor olmanın tadını çıkaracağım sizde öyle yapın, iyi haftasonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder