15 Mayıs 2017 Pazartesi

Merhabalaar, sondan bir önceki yazım bu sanırım.. Bilemiyorum haftaya blog yazacakmıyım.
Koskocaa 52 haftalık stajım bitti bitecek :) Yoğunluktan bunun farkına varamıyorum sanırım ama hafif bir burukluk var desem yalan olmaz, neyse..
Bu hafta geçen haftadan kalan ECON-IR için koleksiyon geliştirme listelerini inceledim ve alınabilirlik durumuna göre renklendirip Merve Hanıma gönderdim, daha sonra geçen haftadan yaptığım listelerin satın alması ,için satın alma listelerini hazırlayıp, fiyat karşılaştırması yaptım. Fiyat karşılaştırması bitince satın alma komisyonu için tutanak hazırladık. Hande Hanımla beraber, bunu ilk defa yaptım. Bununla beraber bir kaynağın satın alma sürecini tamamen görmüş ve yapmış oldum. Son gün yani bugün bilgi okuryazarlığı programlarını inceleyip, bir outline çıkarmak için notlar aldım. Haftaya inşallah outline'ı bitirip Merve Hanıma sunarım. Bu hafta bu kadar, zaten izinliyim , bunu da yazıp çıkıyorum. Havalar çok güzel, iyi hafta sonları.. Haftaya görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder