7 Nisan 2017 Cuma

Stajımın bilmiyorum kaçıncı haftası, artık zamanı takip edemiyorum.
Bu hafta üniversitenin ara tatiliydi o yüzden okul büyük oranla boş,haliyle kullanıcı sayısıda normalden az. Bu hafta ANKOS'a katıldıkları için Merve ve Melek Hanım burada yoktular. Bende bütün hafta D blokta Enes Bey ile çalıştım.
   Önce geçen haftadan kalan üniversitelerin web sayfalarını değerlendirme işine devam edip , veri tabanlarının listesini çıkardım. Daha sonra bunları Merve Hanım' la tartışacağız. Yeni gelen romanların bir kısmını etiketleyip raflara yerleştirdim. El terminali ile önce ders kitapları ve yardımcı kaynak kısımlarını tarayıp, eksik ve fazla kitapları listeledim, daha sonra fazla olanların işlemlerini yapıp, eksik kitapları aradık. Reserve rafları bittikten sonra bu blokta bulunan tüm kitapları el terminali ile taradım. 4343 kitap taramış oldum. Yine eksik ve fazla olanların listelerini çıkarıp gerekli işlemlerini yaptık. Haftayı böyle bitirdim sayılır, arada bir gelen kullanıcılarla ilgilendim, son olarakta güncel duyuru için halaaaa daha bitmeyen listeden bir miktar daha işlem yaptım. Koskoca bir haftanın daha sonuna geldim, yine hiçbir şey anlamadan geçen haftalarımdan biriydi.
 Son olarak beni blog yazmaya teşvik etmek için '' Sen yaz ben onları okurken gülüyorum'' şeklinde söylemlerinden dolayı Enes Bey' e çok teessüf ediyorum ve yazımı bitiriyorum,iyi haftasonları efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder