18 Nisan 2017 Salı

Merhabalaaar, emin olmamakla beraber 9. haftam bitti diye düşünüyorum. Günler haftaları kovaladı, derken bir bakmışım 2 buçuk aydır burdayım. (Tam 2 buçuk değil tabi ama mevsim değişti yani :) ) Şimdiye kadar bir şey anlamadım, bundan sonra da zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacağım sanırım. Geçen hafta tatil olan okul bu hafta açıldı ve aşırı bir yoğunluk vardı kütüphanede bugüne kadar. Neyse, bu hafta yine tamamen yeni bir iş yaptım. Kütüphanenin iş akış sürecini diyagramlarla anlatmaya çalıştım. Bunun için önce iş akış sürecini tanımladık, daha sonra bunu şekillere aktardım. Yaparken çok zorlanmadım hatta gayet zevk aldım diyebilirim. Diyagramları hazırlamak ve düzenlemek (3-4 defa belki daha fazla) çok zamanımı aldı, kocaaa bir hafta sadece diyagramlarla uğraştım desem yalan olmaz. Tabi ki emektar işim güncel duyuru listelerini de bu hafta görmezden gelmedim. Bunu yazdıktan sonra yine devam edeceğim. Bu işler arasında Hande hanıma yeni romanların damgalanması konusunda yardım ettim. Düşünüyorum ama başka bir şey hatırlayamıyorum. Yine dolu dolu geçirdiğim bir haftaydı ve bitti. O yüzden bende bloğumu burda bitiriyorum :) İyi haftasonları ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder