18 Mayıs 2023 Perşembe

Stajın onikinci haftasından herkese merhaba,

Bu haftaya Hande Hanım'ın benim için hazırladığı kitapları kataloglama işlemi yaparak başladım. Çarşamba günü tüm gün kataloglama işlemi yaptım. yaklaşık 27 kitap katalogladım. Bazı kitaplarda ufak eksiklerim oldu. Sonraki gün yine Hande Hanım'ın benim için ayırmış olduğu kitapları kataloglayarak güne başladım. Daha sonrasında ise rafa yerleştirilmesi gereken kitapları yerleştirdim ve raf okuması yaptım. Öğleden sonra Hande Hanım kataloglanan kitaplar için etiket çıkartmamı, kitapların güvenliklerini doldurmamı ve etiketleri kitaplara yapıştırmamı istedi. Bu işlemleri de tamamladıktan sonra haftayı bitirmiş oldum. Kataloglama içeriği hakkında verimli ve öğretici bir hafta oldu benim için. Hande Hanım'dan bu konuda çok değerli bilgiler öğrendim. Bu hafta iki gün staj vardı ve bu şekilde tamamladım günlerimi. Haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder