26 Mayıs 2023 Cuma

 Stajın onüçüncü haftasından herkese merhaba,

Bu hafta Enes Bey ile birlikte çalıştık. Çarşamba günü ben Sabahat Hanım ve Enes Bey engelli çocuklar için kitap seslendirme etkinliğine gittik. İlk başta çok heyecanlıydım ama kitabı okurken o kadar zevk aldım ki... Rutin bir şekilde bu işi yapabilirim sanırım. Beni çok mutlu etti. Öğleden sonra Enes Bey bana kütüphanenin D bloğunda bulunan kitapları saymayı öğretti. Öncelikle bunun için kullanılan bir alet var ve bu alet kitapların çiplerini okuyarak sayım yapıyor. Bunu çip sinyalleriyle yapıyormuş. İki tür böyle sinyal olduğunu öğrendim ve bu aletin üç işlevi olduğunu. Sinyallere UHF ve HF deniyormuş. Benim kullandığım alet HF sinyalini kullanıyormuş. Aletin işlevleri ise; sayım yapma, raf düzenini sağlama ve sanırım eksik kitabı bulma şeklindeydi. Perşembe tüm gün cuma günü öğlene kadar aletle sayım yaptım. Sonra Enes Bey benim sayı listemle kayıtları aldığımız listeyi karşılaştırmayı gösterdi. Eksik çıkan kitaplar oldu. Enes Bey bunların listesini oluşturdu ve bana kontrol etmem için verdi. Listeden bakıp kitapları kontrol ettim. Aletin saymadığı ve eksik olan kitapları buldum ama daha liste bitmedi. haftaya devam edeceğim. Haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder