12 Mayıs 2023 Cuma

 Stajın on birinci haftasından herkese merhaba,

Bu haftaya Hande Hanımla birlikte başladık. İlk olarak Hande Hanım satın alma, sağlama ve koleksiyon geliştirme gibi süreçlerden bahsetti. Daha sonra KİTS sürecinin nasıl olduğundan, bir kitabın ne kadar süre kullanılabilir ve kullanım süresinin ne kadar uzatılabilir olduğundan bahsetti. Sonrasında benden yeni çıkan ve çok satan romanlar ile ilgili bir koleksiyon geliştirme yapmamı istedi. Öğleden sonra bu koleksiyon üzerinde çalıştım ve tamamladım. İkinci gün öğlene kadar kataloglama yaptım öğleden sonra izinliydim. Cuma günü sabah Hande Hanımla birlikte önceki gün yaptığım katalog kayıtlarına baktık, yanlışlarımı ve eksiklerimi gördüm. Daha sonrasında ise öğlene kadar yine katalog kayıtları oluşturdum. Öğleden sonra Hande Hanımla birlikte yaptığım katalog kayıtlarını kontrol ettik. Sonrasında kayıtlarını yaptığım kitaplara etiket çıkarma ve güvenliğini doldurma işlemlerini yaptım. Var olan etiketleri de kitaplara yapıştırdım. Bu haftadan bu kadar haftaya görüşmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder