1 Mart 2019 Cuma

Merhabalar, stajımın ilk haftası bitmiş bulunmakta. İlk gün Merve abla TEDU kütüphanesi gezdirdi ve kütüphane hakkında(koleksiyon, personel, genel işleyiş) bilgi verdi. Kütüphane gezisinden sonra raflara kitap attık, daha öncesinde Bilkent Kütüphanesi'nde çalıştığım için raflara kitap atmayı özlediğimi fark ettim ve eğlenceliydi. Daha sonra Enes abi ödünç verme hizmetini gerçekleştirmek için kullandığı plartformu anlattı ve birinci günün sonuna geldik. :)

İkinci gün, çaylarımızı içtikten sonra Enes abi raf kaydırma yapılacak dedi. Kütüphaneye çok fazla roman geldiği için PL rafının açılması gerektiği için PL rafını biraz açmaya çalıştık. Öğleden sonra, kitapları rafa attık. Ve Hande abla yanına gittik ve bize kataloglama yapmayı öğretti. Hande ablayı biraz yormuş olabilir. :)

Cuma ve ilk haftanın son günü. Bugün kataloglama yaptık. Kataloglama işini ilk defa yaptığım için yaptığım işlemleri çoğu zaman kaydetmeyi unuttum ve tekrardan başa döndüm. Hande abla duymasın. :) Bugün dokuz tane kitap yaptım ve üç kitabı kaydetmediğim için tekrar ve baştan yapmak zorunda kaldım. Hızlandığımı düşünüyorum.

Gerçekten dolu dolu bir hafta geçirdiğimi düşünüyorum. Haftaya görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder